onsdag 15 september 2010

I tankar...

När jag stod där och diska så kom jag att tänka på han med den gudomliga rösten. En röst som jag aldrig hört mer än från honom. Tänker hur det kommer sig och vad det var för något speciellt. Det var en man jag mötte genom nätdejting för ca 5 år sedan. När han ringde mig var jag liksom tvungen att sätta mig ner. En mjuk behaglig ton som säkert var hypnotiserande.

Vi träffades och jag kan lova att jag inte ens tittat på mannen om jag mött honom på gatan. Man kan säga att han var t o m frånstötande. Säkert visste han makten med rösten och när vi senare ändå hamnade hemma hos mig så smälte jag som smör och blundande och lät mig njutas av både han och hans röst. Fantastiskt sex och jag tror faktiskt det skulle kunna gå för mig av att enbart höra hans röst. Det var inte vad han sa, utan hur han lät....sammet, rakt in i hjärtat.

Nu står jag här och försöker förnimma hur den lät, men naturligtvis är det omöjligt. Vad märkligt att en röst kan ha sådan inverkan. Varför har jag aldrig varit i närheten av någon med samma röstläge eller förmåga? Jag träffade honom några gånger och var t o m på resa men jag avslutade...

Nu skulle jag kunna tänka mig ringa igen bara för att höra honom svara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar