måndag 31 januari 2011

Nu är jag snart redo

Jag har härdat ut och kämpat på MEN alla har en gräns och jag har nått min. Jag finner mig inte i det längre och nu skiter jag i om jag gör mig omöjlig. De ska fan få se vem de tror de spelar med. Jag har redan skrivit mina brev färdiga och får jag inte svar omgående av högsta idioten i organisationen, så lär andra få ta del av skiten. Man tror ju inte man lever i Sverige år 2011.


Någon kallade mig sunshine förut...nu är jag bara en bitter bitch!!!

2 kommentarer:

  1. Test... test...

    Har varit svårt att skriva kommentarer på din blogg via min web-läsare. Testing, testing...

    SvaraRadera
  2. Ah, det fungerar igen!

    Nå...

    Få höra nu, W-soup. Hur går det med din revolution mot den högsta idioten i organisationen? Tänk på att en grönsakshandlare i Tunis fick bort nästan hälften av alla diktatorer i Nordafrika. Inte för att jag uppmanar dig att sätta eld på dig, för jag anar att du är blixtrande arg nog ändå för att kämpa mot... ja, vad det nu är. Keep up the hard work! ;-)

    SvaraRadera