onsdag 1 september 2010

Ibland brister det...

Min personlighet är väldigt stabil och det ska mycket till för att något ska rubba den. Jag tar det mesta lugnt och funderar på lösningar. Men ibland, när man samlat på sig en del som man lägger på hög där i hjärnan så kan det brista. Ibland tvingar jag mig till att gråta MEN idag behövdes inte det. Jag grät floder och det fick någon ta där i luren som väl inte förstod någonting "att en sådan liten sak kunde göra mig så ledsen" Om jag skulle orka gå igenom högen så ska jag skriva om det här eller kanske till min arbetsgivare. Eller nu gick jag för långt, jag har ju ingen arbetsgivare. Jag har bara arbetat tre år i äldreomsorgen. Kanske om ett halvår om de ringer så kan jag säga att jag är anställd.

Att bli illa bemött kan jag ta ..... ibland....men inte idag och säkert inte i morgon heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar