onsdag 15 september 2010

Inte ens rolig längre

Att man är i en svacka igen går inte att förneka. Idag har jag tagit tag i soppboet så det blir rent och hemtrevligt igen. Tvättstugan är fullmatad, ikväll hoppas jag att jag är nöjd med min insats - fan vad jag är jobbig om jag inte fixar allt idag.

Ikväll ska vi ha bakad potatis/bröd, räkor och jag ska dricka vin för jag fick en flaska i helgen. Stora dotter och jag kommer överens för det mesta nu för tiden, men det är svårt att inte ha pengar för jag kan aldrig erbjuda något kul utanför boet. Skulle vilja kunna bjuda på fika, gå på badhus, eller köpa henne något. Mycket styrs faktiskt av pengar rätt att man kan ha det mysigt ändå...utan.

Jag är så JÄVLA trött på att vara utan pengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag som person är INTE ens rolig längre utan trötttttttt

Snart är det lön och då kan jag hämta ut medicinen som kanske hjälper mot "trycket"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar