onsdag 18 augusti 2010

Nätdejting

Jag har nästan gett upp hoppet om att jag ska träffa någon. Ibland kollar jag mina mail på en hotmailadress och eftersom jag tydligen ligger uppe på någon dejtinsida så får jag mail. Ikväll gick jag in och bara tittade runt och vem som skrivit osv.

Något som jag tycker är konstigt är dessa personlighetstester. Är det så att man passar ihop som ett par om man har samma intressen osv? Inte konstigt att jag inte hittar någon.

Jag tänker nog att jag skulle vilja träffa någon som inte var som jag utan något helt annat och där man kan tillföra varandra saker. Tänker jag helt fel då?

3 kommentarer:

  1. Hej! :-) Så glad jag blev nu över att hitta dig igen. Tusen Tack! :-) Jag har saknat dig ska du veta.

    Angående dejtande så är det ju min fasta övertygelse att det måste vara både och, både likheter i intressen OCH skillnader i personligheter som behövs för att det ska klicka när man träffar någon så där, med så tydligt mål om att det ska 'bli nåt' av det. Ja och så måste man ju bli sexuellt attraherade av varandra på nån sorts nivå iaf för att man överhuvudtaget ska vilja att det blir nåt.

    Kul att få se dig igen. You just made my day faktiskt. :-)

    Glada kramar!

    /PP

    SvaraRadera
  2. Hej PP ;)

    Glad över att du hittat hit och massa glada kramar tillbaka till dig!

    SvaraRadera
  3. Tack igen. :-) *Glad att vara här*

    *Mysiga söndagsmorgonkramar från under det varma sköna täcket* ;-)

    SvaraRadera