måndag 30 augusti 2010

Sakletare

Ja, idag är jag sakletare. Gjorde mina räkningar och det är ett faktum att jag behöver pengar denna månaden. Man skulle kunna lägga sig ner och deppa ihop och det försökte jag väl ungefär en halvtimme, men nu ska jag sätta fart och se vad jag skulle kunna sälja för att skrapa ihop till maten denna månaden.

.... Ha!!! Tänka sig att jag sparat mina vigselringar, varav det sitter en liten briljant på den ena. Nu ska jag bege mig till en liten upphandlare av guld. De måste ju vara värda en femhundring eller?

2 kommentarer:

  1. Jag fick 1200 pix - fantastiskt!!!!!!!

    Synd att jag bara varit gift en gång. :)

    SvaraRadera
  2. Men det var väl bra? :-)

    Om än en aning sorgligt kanske... ja att du inte har varit gift mer än en gång alltså. ;-)

    Ha en härlig dag!

    1200 Kramar!

    /PP

    SvaraRadera