tisdag 10 augusti 2010

Vilken bra affärsidé

Har skrivit om det förut men jag blev lika glatt överaskad igen. Det har ju blivit lite hundhår sedan vovve flyttade in. Nu var dammsugarpåsarna slut och vad passar inte bättre än att köpa en handdammsugare i metallic. Men det visade sig att jag behövde den andra dammsugaren också. Sist beställde jag påsar på nätet och det är ju såååå svårt att komma ihåg. Igår kom ett mail om jag behövde nya påsar? Det är fan fantastiskt. Klick-klick så är de på väg och i morgon har jag påsarna här. Fantastisk affärsidé!

2 kommentarer:

  1. Hm, du får inte ta det som att jag propagerar för djurplågeri, men en "uppfinning" som jag skulle tycka passar är hundskor av mikrofiberduk... Så får hunden ta hand om dammet medan den tassar omkring i stugan. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha!!! Jag skulle tänka mig något större som en hel dräkt och då gärna blöt också så golvet blir tvättat också...

    SvaraRadera